• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** آبان 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :9
    بازدید دیروز :5
    کل بازدید :79292
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/5
    2:32 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    «الیور استون»، کارگردان جنجال‌برانگیز آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی فیلم خود که روز گذشته در جشنواره فیلم الجزیره به نمایش درآمد گفت: سیاستمدارن آمریکایی که نسبت به هموطنانشان هیچ‌گونه رحم و عطوفتی ندارند چگونه ادعای نجات جهانیان را دارند؟
     

    به گزارش رحماء به نقل از خبرگزاری رویترز، «الیور استون» که هم‌اکنون برای نمایش آخرین مستند خود تحت عنوان«داستان ناگفته آمریکا» در جشنواره فیلم الجزیره به سر می‌برد روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم در جمع خبرنگاران بار دیگر از دروغگویی، بی‌عدالتی و جنگ محوری حاکم بر دولت کشورش به شدت انتقاد کرد.
    «استون» گفت:از دیدن بحران اقتصادی جهان و اینکه مقامات آمریکایی تا چه اندازه عاشق پول هستند، مرا شگفت‌زده کرده است، متاسفانه در این میان بزرگترین قربانی، قشر متوسط جامعه هستند.
    وی گفت: به نظر من هیچ چیز نمی‌تواند چنین سیستمی که کاملا غیر دموکرات است را عوض کند، سیستمی که حتی پس از به قدرت رسیدن اوباما نیز هیچ تغییری نکرده است.
    این کارگردان 65 ساله افزود: مطمئن باشید سیاستمدارانآمریکایی که ذره‌ای رحم و عطوفت نسبت به هموطنان خود ندارند، هیچگاه علاقه بهحل مشکلات جهانیان ندارند، آنها بی‌رحم‌ترین‌اند.
    وی تاکید کرد: حرکت مردمی وال استرایت اگر که بخواهد بهتر عمل کند و تاثیر بیشتری داشته باشد باید به واشنگتن کشیده شود نه نیویورک.
    استون پس ازانتقاد ازحاکمیت نظام پول دوستی بر کشورش، گفت: پول پرستی و بی‌عدالتیتنها مشخصه منفی سیاستمداران آمریکایی نیست بلکه آنها در دروغگویی گوی سبقت را از بقیه ربوده آنچنانکه در رابطه با جنگ ویتنام بیش از 30 سال به همه دروغ گفته‌اند، آمریکایی‌ها یک عمر با این عقیده که کمونیسم در حال سیطره بر تمام دنیاست، زندگی کردند ولی خود من زمانیکه به جنگ رفتم حقیقتی که کشف کردم این بود که سیستمی بر صنعت ارتش آمریکا حاکم است که هدفش نابودی جهان است.
    وی در ادامه در جواب به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل، گفت: این موضوعی است که من تاکنون نتوانسته‌ام در رابطه با آن در آمریکا صحبت کنم، این شامل قدرت، پول ، رسانه و لابی‌های مختلف است و از آنچنان قدرتی برخوردار است که حقیقت در این میان مثله می‌شود.
    استون در پایان گفت: البته علی‌رغم تمام این مشکلات در این میان کورسویی بسیار کوچک از امید وجود دارد که اگر خوش‌بین باشیمشاید اعتراضات اخیر مردم آمریکا بتواند تغییراتی به وجود آورد.(منبع خبر سایت رحماء)

    حاکمان فاشیستی مسلط بر کشورهای اسلامی عربی در خاور میانه که کمر به خدمت به صهیونیسم بین الملل بسته اند و تمام قد در خدمت آمریکا و اسرائیل هستند   این گزارش را به دقت مطالعه کنند و بدانند که تاریخ مصرفشان وقتی تمام شد یعنی وقتی که مردم کشورشان آنان را مزدور آمریکا دانستند و قیام کردند وآنان را از اریکه قدرت پائین آوردند مثل محمدرضا پهلوی و  مبارک و قذافی میشوند و اربابانشان برایشان تره خورد نخواهند کرد وحتی آنان را به کشورشان راه نخواهند داد .

      

    باگسترش جنگ قدرت در خاندان آل سعود برادر شاه عربستان از هیئت بیعت کناره گرفت

    با اوج گیری منازعات بر سر قدرت در خاندان آل سعود پس از انتخاب ولیعهد عربستان، یک عضو هیئت بیعت استعفا کرد.
    به گزارش خبرگزاری ها، «شاهزاده طلال بن عبدالعزیز» برادر ناتنی ملک عبدالله پادشاه کنونی عربستان که عضو برجسته هیئت بیعت عربستان به شمار می رود در یک اقدام غیرمنتظره کناره گیری خود را از آن اعلام کرد.به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، شاهزاده طلال اگر چه دلیل استعفای خود را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد که این اقدام وی به منظور ابراز نارضایتی وی از انتخاب «نایف بن عبدالعزیز» 78 ساله به عنوان ولیعهد عربستان به جای ولیعهد متوفی بوده است.
    این در حالی است که هیئت بیعت عربستان، متشکل از فرزندان و نوادگان ملک عبدالعزیز آل سعود است که در سال 2006 میلادی تاسیس شد و شاهزاده «مشعل بن عبدالعزیز» ریاست آن را برعهده دارد.
    به عقیده کارشناسان مسائل عربستان، طلال بن عبدالعزیز به عنوان عضو شورشی داخل خاندان سلطنتی شناخته می شود و این اقدام وی از عمیق تر شدن جنگ قدرت در خاندان آل سعود خبر می دهد.
    یک پایگاه عرب زبان در تحلیل خود از استعفای عضو بلندپایه هیئت بیعت که وظیفه تعیین پادشاه آینده عربستان را به عهده دارد، خاطرنشان کرده است: این استعفا نشانه جنگ قدرت در داخل خاندان سلطنتی حاکم بر عربستان است، زیرا وی در سال 2007 از انحصار قدرت از سوی گروهی معدود و خاص در کشورش به شدت انتقاد کرده بود.
     منبع خبر : روزنامه کیهان ./

     


      
      

    تجمع بزرگ مصری ها پس فردا برای برکناری نظامیان حاکم

    احزاب سیاسی مصر با تعیین ضرب الاجل برای برکناری حاکمان نظامی پس فردا در اعتراض به سیاست شورای حاکم به خیابان ها می ریزند.
    به گزارش خبرگزاری ها، تظاهرات موسوم به «تنها خواسته» در روز جمعه با هدف تاکید بر انتقال هرچه سریع تر قدرت از شورای عالی نیروهای مسلح به مردم در چارچوب یک جدول زمان بندی برگزار خواهد شد.
    براساس این گزارش فعالان و احزاب سیاسی مصر با فراخوان برگزاری اعتراضات گسترده در میدان التحریر قاهره در روز 8 نوامبر (27 آبان) در عین حال تهدید کردند، این اعتراضات یک اعتصاب عمومی را به دنبال خواهد داشت.
    این گزارش حاکی است گروه های سیاسی و شخصیت های برجسته، با انتقاد از شورای حاکم نظامی هشدار دادند که حضور نظامیان در قدرت انقلاب مصر را از مسیر دموکراسی و آرمان های آن منحرف خواهد کرد.
    برپایه این گزارش، اخوان المسلمین، احزاب اسلامگرا، سلفی ها و نیروهای انقلابی مصر با صدور بیانیه ای در عین حال متعهد شدند تا در اعتراضات سراسری روز جمعه با هدف پایان دادن به حکومت نظامیان و محاکمه غیرنظامیان در دادگاه های نظامی حضور فعال داشته باشند.
    از سوی دیگر «محمد سعد الکتانی» دبیر کل «حزب آزادی و عدالت» گفت: گروه های انقلابی در مصر با تعیین ضرب الاجل به دولت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری متفق القول هستند.
    این در حالی است که انتخابات پارلمانی مصر در روز 28 نوامبر (7آذر) برگزار خواهد شد و برندگان آن می توانند پیش نویس قانون اساسی جدید را تهیه کنند.
    از سوی دیگر، دادگاه عالی اداری مصر طی حکمی اعلام کرد که اعضای حزب ملی دموکرات منحل شده این کشور می توانند در انتخابات پارلمانی آینده شرکت کنند.
    براساس این گزارش، این دادگاه همچنین حکم صادر شده از سوی دادگاه «المنصوره» که براساس آن اعضای حزب ملی مصر از نامزدی در انتخابات این کشور منع شده بودند را به کمیسیون تخصصی دادگاه عالی فرستاد تا بررسی های بیشتری بر روی آن انجام شود.
    این حکم اعتراضات بسیاری را در پی داشته است و مخالفان می گویند اعضای این حزب عرصه سیاسی کشور را به فساد کشاندند و باعث وخامت اوضاع اقتصادی شده بودند و نباید به این عرصه بازگردند.
    دادگاه عالی اداری مصر در واکنش به این مخالفت ها اعلام کرد: باید قانون خاصی برای محرومیت اعضای حزب منحله حسنی مبارک از حقوق سیاسی صادر شود.این در حالی است که براساس حکم جدید، به اعضای سابق حزب ملی دموکرات که بعضی از آنان به پیروزی با تقلب در انتخابات گذشته متهم هستند اجازه داده می شود در انتخابات پارلمانی آینده مصر نامزد شوند.


      
      

    اگر به فرمان رسول خدا صلی الله علیه و اله عمل می نمودند و بر خلاف آن عمل نمی کردند امروز امت اسلامی در کشورهای اسلامی بحرین و یمن و فلسطین و افغانستان و پاکستان و ... خونشان بوسیله حاکمان خود فروخته که با اسرائیل و آمریکا و غرب عقد اخوت و برادری بسته به زمین ریخته نمی شد 

     عید سعید غدیر ، روز امامت و ولایت ، روز اکمال دین اسلام ، روزاتمام نعمتی الهی بر عالم انسانیت و حلقت ، روزی که با ابلاغ ولایت امیرالمومنین هدف خلقت تضمین گردید ، روز مایوس شدن دشمنان و منافقین (صاحبان صحیفه ملعونه ) را به آخرین وارث غدیر حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و شیعیان آنحضرت و به عموم مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می کنم و پیروزی امت اسلامی را در برابر حاکمان دیکاتور و مزدور و دشمن عرب را خواهانم  . اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  .

     


      
      

    عید غدیر خم مبارک

    برای دریافت کد نواهای مذهبی به مناسبت عید غدیر خم به  این آدرس مراجعه کنید : http://www.islamdinehagh.blogfa.com

     

     

     


      
      
       1   2   3   4   5   >>   >