• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** آذر 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    با هرکه دوستی می کنید، در راه خدا دوستی کنید و با هرکه دشمنی می کنید، در راه خدا دشمنی کنید . [امام علی علیه السلام]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :3
    بازدید دیروز :13
    کل بازدید :79299
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/6
    5:20 ص
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

     آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

    صهیونیست های افراطی یک مسجد رادر بیت المقدس به آتش کشیدند

    صهیونیست های افراطی با حمله به مسجدی در قدس اشغالی این مکان مقدس را به آتش کشیدند.
    شماری از شهرک نشینان افراطی روز گذشته مسجدی را در قدس اشغالی به آتش کشیدند.
    این آتش سوزی به یکی از اتاق های مسجد آسیب بسیاری وارد کرد. هتک حرمت اماکن مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی 48 در حالی صورت می گیرد که مسئولان رژیم صهیونیستی هیچ اقدامی برای مقابله با صهیونیست های تندرو انجام نمی دهند.
    رژیم صهیونیستی نه تنها به مقابله با اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست ها نمی پردازد بلکه خود ارتکاب اینگونه اقدامات را تشویق می کند به عنوان مثال مقامات این رژیم اخیرا در تازه ترین اقدام نژادپرستانه خود پخش اذان در مساجد را ممنوع کرده اند.
    همچنین، دو نماینده صهیونیست با قصد اهانت به مسجدالاقصی روز گذشته از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند.این نمایندگان هدف از این اقدام تنش زا را اعتراض به بسته شدن باب المغاربه اعلام کردند چرا که بستن این در مانع ورود یهودیان به مسجد الاقصی می شود.روزمامه کیهان .

     فاجعه غیر انسانی آتش زدن مسجد توسط صهیونیستهای فلسطینی در قدس را قلوب امت اسلامی را جریحه دار نموده است گرچه این اولین بار نیست که صهیونیستهای فلسطین اشغالی مرتکب چنین جنایت هائی شده اند . آنان دستهایشان اغشته به خون ملت بزرگ فلسطین است . ولی متاسفانه بعضی از رژیمهای مدعی اسلامی در کشورهای عربی  خفقان گرفته و سکوت مرگباری خود را در این فاجعه و دیگر فجایعی که صهیونیستها مرتکب شده اند و میشوند ادامه داده اند . بخصوص باید به اتحادیه کشور های اسلامی که در بست در خدمت استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا می باشند گفت :  اسرائیلیها مساجد مسلمانان را به آتش می کشند و خون مردم مسلمان فلسطینی را می به زمین ریزند و خانه و کاشانه آنان را خراب می کنند آنان را از از وطن بیرون می کنند خفقان گرفته اید ولی به خواست و تمایل آمریکا و اسرائیل نامشروع بر علیه کشور مسلمان سوریه که در برابر جنایات اسرائیل ددمنش در دفاع از ملت فلسطین مقاومت می کنند ومدافع حریت وعزت  مسلمانان است اورا از اتحادیه عربی خارج می کنید واز او میخواهید که مثل خودتان در خدمت آمریکا و اسرائیل ددمنش قرار گیرد .این را بدانید که خیانت رژیمهای آل سعود ، آل خلیفه و قطر و یمن و اعضای اتحادیه کشورهای عربی نسبت به اسلام و مسلمین بخصوص در کشورهای عربی فراموش نخواهد شد و روزی که چندان دیر نیست در دادگاه امت اسلامی محاکمه و مجازات خواهید شد و آمریکا و کشورهای غربی و اسرائیل هیچ کاری برایتان نخواهد کرد همانطور که  قذافی و محمد رضا پهلوی و مبارک را فراموش کردند و از جنایات آنان نیز تبری جستتند و مرگ آنان را به کشورهای سلامی تبریک گفتند .

    این فاجعه غیر انسانی و اهانت به اسلام ومسلمین جهان را به پیشگاه مقدس حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و امت اسلامی و آزادگان جهان تسلیت عرض می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر .


      
      

    هاآرتص: دوره اسلام آمریکایی و اردوغانی در خاورمیانه به سر آمده است (خبر ویژه)

    روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد: دوره اسلام آمریکایی و اسلام اردوغانی در خاورمیانه به سر آمده است.
    تزیپی برئیل نویسنده هاآرتص با مرور پیروزی اسلامگرایان در انقلاب ها و انتخابات اخیر خاورمیانه، نسبت به پیروزی حزب آزادی و عدالت در انتخابات پارلمانی و همچنین حمایت گسترده مردم از احزاب اسلامی در تونس، مغرب و لیبی اظهار نگرانی کرد و نوشت: پیروزی حزب اسلامی «النهضه» در تونس، و «جنبش اسلامی» در مغرب، و حزب «آزادی و عدالت» در مصر، اسرائیل را در برابر چالش بزرگ ظهور نظام های اسلامی که پایگاه خود را در شمال آفریقا خواهند ساخت، قرار می دهد.
    وی می افزاید: ائتلاف جدید اسلامگرایان، اسلام دارای رنگ و بوی آمریکایی معروف و اسلام دارای رنگ و بوی ترکیه اردوغانی نیست، بلکه اسلامی است که خطری واقعی برای موجودیت اسرائیل به شمار می رود.
    به گزارش «قدسنا» هاآرتص تاکید می کند: از عمده ترین چالش هایی که اسرائیل با آن مواجه است، اقدام اسلامگرایان تندرو به عملیات علیه اسرائیل براساس ایمان به مرگ در راه خداست.
    همزمان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی اعلام کرد: بازی اسرائیل تمام شده و مصیبتی بزرگ در انتظار این رژیم است. به زودی اسرائیل، مصیبت بزرگ را بر شانه های خود احساس خواهد کرد. با فراگیری بهار انقلاب ها در خاورمیانه، امکان تشکیل کشور فلسطین به رغم تهدیدهای آمریکا پررنگ تر می شود. خاورمیانه دیگر به وضع سابق که آمریکا و غرب و اسرائیل حاکم بودند باز نخواهد گشت چرا که بیداری و انقلاب سراسر منطقه را فرا گرفته است.
    رابرت فیسک نویسنده مقاله معتقد است: آمریکا به واسطه حمایت از اسرائیل از جمله در سازمان ملل، در نقش دولتی خودخواه و مستبد اما هراسان ظاهر شده است. اوباما متعهد شده بود چهره ای تازه از عطوفت را به جهان اسلام نشان دهد اما اکنون در حمایت از اسرائیل از هیچ چیز فروگذار نمی کند در حالی که اسرائیل، اشغالگر است. برای اوباما حمایت یهودیان در انتخابات سال آینده آمریکا، مهمتر از آینده فلسطین و خاورمیانه است. اما بازی تمام شده و سیطره آمریکا بر خاورمیانه به واسطه اسرائیل به سر آمده است. آمریکا اکنون تاوان هزینه کردن خود برای اسرائیل را دریافت می کند.منبع روزنامه کیهان

    با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره ) وتشکیل جمهوری اسلامی در ایران اسلامی  بر اساس اسلام ناب محمدی .اسلام آمریکائی آل سعودی و .. بر چیده شد و بیداری اسلامی در منطقه وجهان اسلام و بیداری ملتهای آمریکا و اروپا دیگر حاکمیت سکولاریسم و سرمایه داری بسر آمده و مردم دنیا حاکمیت خدا وارزشهای الهی انسانی را طالبند و عدالت خواسته عالم انسانی از هر ملیت است .

                        اللهم عجل لولیک الفرج والنصر   

     

     


      

    ولیعهد عربستان : فرماندهان نظامی به معترضان رحم نکنند

    ولیعهد عربستان در نامه ای به فرماندهان ارتش خواستار شدت عمل در سرکوب مخالفان دولت شد.
    به گزارش شبکه خبری «پرس تی وی»، شاهزاده «نایف بن عبدالعزیز» ولیعهد جدید عربستان، در این نامه به فرماندهان ارتش دستور داده تا معترضان را سرکوب و به افسران و نیروهای امنیتی چراغ سبز نشان داده است تا به روی آن دسته از افرادی که به اعتراض علیه دولت ادامه می دهند، تیراندازی کنند.
    براساس این گزارش، ولیعهد عربستان این نامه را که حاکی از وحشت رژیم آل سعود از بیداری اسلامی و گسترش اعتراض ها است، در ماه مارس و خطاب به امرای ارتش در سراسر عربستان سعودی از جمله آن دسته از فرماندهانی که بر نیروهای امنیتی در شهرهای مقدس «مکه و مدینه» نظارت دارند، نوشته است.
    رژیم پادشاهی عربستان که به عدم تحمل مخالفان شهرت دارد، از اوایل سال جاری تاکنون اعتراضات ضد دولتی را به شدت سرکوب کرده و وزارت کشور نیز از ماه مارس، برپایی هرگونه تجمع و گردهمایی را ممنوع اعلام کرده است.
    این در حالی است که با وجود تمامی تدابیر سرکوب گرانه مقام های ریاض، دایره اعتراضات در عربستان سعودی هر روز گسترده تر می شود و به گفته سازمان عفو بین الملل از ماه مارس تاکنون بیش از 300 نفر در شهرهای «القطیف، الاحساء، العوامیه و استان الشرقیه» به دلیل شرکت در اعتراضات مسالمت آمیز بازداشت و روانه زندان شده اند.
    در همین حال پایگاه اطلاع رسانی «العوامیه» اعلام کرد: فعالان عربستانی با اعلام فراخوان در سایت های اجتماعی، از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم برای برپایی تظاهرات در جمعه آینده دعوت به عمل آوردند.
    ضرب و شتم
    خانواده زندانیان
    نیروهای امنیتی آل سعود با حمله به خانواده زندانیان سیاسی، آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
    به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «العوامیه»، در پی اصرار برخی از خانواده زندانیان سیاسی برای پیگیری سرنوشت فرزندان خود، مأموران زندان «الحائر» ریاض تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.
    مادر یکی از زندانیان سیاسی عربستان که فرزند وی به نام «فارس بن شویل الزهرانی» در زندان ریاض به سر می برد، گفت: برای ملاقات فرزندم به زندان الحائر مراجعه کردم اما پس از اینکه جواب درستی دریافت نکردم، قصد رفتن به نزد مدیر زندان را داشتم که نیروهای امنیتی وابسته به وزارت کشور عربستان درهای سالن ملاقات را قفل کردند و به جان من و دیگر خانواده زندانیان افتادند.
    این زن مبارز عربستانی خاطرنشان کرد: در نتیجه این حمله، دست من شکست و بیهوش شدم و پس از 24 ساعت از بیمارستان «الشمیسی» ریاض سردرآوردم.
    این در حالی است که شهروندان بسیاری در عربستان سعودی وجود دارند که بدون محاکمه و حق گرفتن وکیل و حتی تفهیم اتهام، سال هاست در زندان های مخوف وزارت کشور به سرپرستی «نایف بن عبدالعزیز» ولیعهد جدید عربستان به سر می برند و اطلاعی از سرنوشت آنها وجود ندارد.
    از سوی دیگر پایگاه خبری «اخبار مصر» به نقل از یک منبع سلفی از کمک مالی 60 میلیون دلاری عربستان برای پیروزی سلفی ها در انتخابات پارلمانی مصر پرده برداشت.
    براساس این گزارش، این منبع سلفی تأکید کرد که عربستان سعودی برای موفقیت فهرست سلفی ها در انتخابات پارلمانی مصر تاکنون 60 میلیون دلار هزینه کرده و این مبلغ جدای از حمایت ریاض از سلفی های تونس و لیبی است.
    این منبع مصری متذکر شد: جدای از مصر، سردمداران ریاض به شدت از سلفی های عراق حمایت می کنند تا آنها، نقش بسیار مهمتری را در پارلمان آینده عراق ایفا کنند.
    این در حالی است که سلفی های مصر تحت لوای حزب «النور» وارد عرصه انتخابات پارلمانی مصر (مجلس شعب) شده و پس از حزب آزادی و عدالت (اخوان المسلمین) 24 درصد از آرا را در انتخابات اخیر به دست آوردند.منبع خبر روزنامه کیهان

    صفت رحیم بودن در برابر مستضعفین از صفات انسانهای آزاده و مومنین است آل سعود را به این صفت هیچ فرابتی نیست و تاکنون آل سعود جز خیانت به اسلام و مسلمین چه کار مثبتی انجام داده است .رژیم آل سعود فقط در خدمت دشمنان اسلام و مسلمین آمریکا و اسرائیل و اذنابش می باشد .کسی که خائن به اسلام و مسلمین است مشمول این آیه شریفه است .خَتَمَ اللَّهُ عَلىَ‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلىَ‏ سَمْعِهِمْ  وَ عَلىَ أَبْصَرِهِمْ غِشَاوَةٌ  وَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِیم‏. اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      


    سرویس خارجی- (روزنامه کیهان )
    مردم شهرهای صنعا، عدن، الجدیده، تعز و دیگر شهرهای یمن با برگزاری تظاهرات گسترده دخالت عربستان سعودی در امور داخلی کشورشان را محکوم کردند.
    صدها هزار نفر از مردم یمن در شهرهای مختلف تظاهرات کردند و خواستار کوتاه شدن دست بیگانگان از امور داخلی کشورشان به ویژه عربستان سعودی شدند.
    تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی علیه دیکتاتور یمن و آل سعود اعلام کردند که عربستان سعودی هدایت کننده اصلی شورای همکاری خلیج فارس است و باعث شده که براساس توافقنامه ریاض علی عبدالله صالح از چنگال قانون فرار کند و خود و خانواده اش مصونیت قضایی پیدا کنند. مردم یمن تاکید کردند که طرح شورای همکاری خلیج فارس را قبول ندارند و آن را برای نجات دیکتاتور کشورشان می دانند.
    تظاهرکنندگان همچنین اعلام کردند که دولت جدید را قبول ندارند، چرا که هواداران علی عبدالله صالح در کابینه جدید حضور دارند.
    از سوی دیگر به دنبال ادای سوگند دولت توافق ملی یمن، معاون رئیس جمهور این کشور به کمیته نظامی دستور داد تا ظرف یک ماه ادوات و نیروهای نظامی را از شهرهای این کشور خارج سازد.
    دولت توافق ملی یمن با ریاست محمد سالم باسندوه اولین نشست خود را پس از ادای سوگند در صنعا پایتخت این کشور برگزار کرد.
    دولت جدید یمن 35 وزارتخانه دارد که پست های وزارتی بنا بر توافق مخالفان و حزب حاکم این کشور بین طرفین تقسیم شده است.
    منصور هادی که ریاست این جلسه را بر عهده داشت، ابراز امیدواری کرد که دولت جدید یمن بتواند کشور را از وضعیت اسفبار کنونی عبور دهد و گفت دولت باید در مقابل تمامی عواملی که باعث ایجاد بحران و گسترش آن در یمن می شوند، بایستد و هر چه زودتر نسبت به پایان دادن وضعیت موجود وارد عمل شود.
    از سوی دیگر، عبداللطیف الزیانی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به منظور نظارت بر اجرای طرح این شورا در یمن وارد صنعا پایتخت یمن شد. . اللهم عجل لولیک الفرج وانصر


      
      

    کودکان بحرینی با در دست داشتن تصاویر شهدای بحرینی علیه جنایات رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند.
    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ملتقی بحرین، کودکان روستای المصلی با در دست داشتن تصاویر شهدای انقلاب بحرین از جمله شهدای جنبش 14فوریه جنایات رژیم آل خلیفه و هم دستان منطقه ای و بین المللی آنها از جمله عربستان سعودی و آمریکا را محکوم کردند.
    این کودکان که کفن پوش در این تظاهرات شرکت کرده بودند با سر دادن شعارهایی خواستار آزادی هر چه سریعتر انقلابیونی شدند که در زندان های رژیم آل خلیفه در بازداشت به سر می برند.
    جوانان بحرینی نیز در اعتراض به سرکوب ها و محدودیت های شدید اعمال شده توسط رژیم آل خلیفه علیه شیعیان در ایام محرم تظاهرات کردند.
    در این تظاهرات که شنبه شب صورت گرفت جوانان بحرین در اقدامی نمادین پوکه گازهای اشک آور به کار گرفته شده علیه معترضان را جمع کردند و اظهار داشتند که اسناد جنایات آل خلیفه را نگه داری و به موقع افشا خواهند کرد.
    معترضان بحرینی اقدامات سرکوبگرانه و شکنجه های سازمان یافته رژیم آل خلیفه با همدستی حکومت عربستان سعودی را محکوم کردند.این در حالی است که عربستان بار دیگر با تاکید بر حمایت همه جانبه خود از نظام حاکم بحرین نسبت به هرگونه ایجاد نا امنی در بحرین هشدار داد.
    رئیس مجلس شورای عربستان گفت: تصمیم اخیر شورای همکاری خلیج فارس درباره اعزام نیروهای سپر جزیره به بحرین کار درستی بوده و می تواند از دولت بحرین حمایت کند و آن را از هر نوع آسیبی مصون بدارد.


     راستی چرا سازمانهای بین الملل و مدافعان آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در مقابل جنایات آمریکا و آل خلیفه و آل سعود و علی عبداله صالح و اسرائیل و... در بحرین ، یمن ،فلسطین ، افغانستان و پاکستان خفقان گرفته اند و نفسشان در نمی آید ؟ اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      
       1   2   3      >