• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** بهمن 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    [ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :7
    بازدید دیروز :13
    کل بازدید :79303
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/6
    9:26 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    شاهزادگان سعودی رسوا می شوند

    افشای اسرار محرمانه و پشت پرده زندگی شاهزادگان سعودی از طریق شبکه های اجتماعی اینترنتی، دردسرهای زیادی برای حاکمان فاسد عربستان به همراه داشته است.
    به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل خبرگزاری العالم، فردی که خود را «مجتهد» معرفی کرده، مدتی است از طریق شبکه اجتماعی توئیتر در عربستان انتشار اسرار پشت پرده و فساد حاکم بر خاندان سعودی در این کشور می پردازد.همین مطلب مقامات رژیم سعودی را بر آن داشت تا به دنبال راهکارهای متفاوتی برای کنترل یا نظارت بر توئیتر باشند، به طوری که «عبدالعزیز آل شیخ» مفتی کل سعودی با هشدار درباره توئیتر مسلمانان را از فعالیت در این محیط برحذر داشت.سعودی ها در گام دیگر و اقداماتی متناقض با فتوای مفتی کل عربستان، بخش قابل توجهی از سهام توئیتر را خریداری کردند، تا از این طریق بتوانند کنترل این شبکه اجتماعی اینترنتی را به صورت رسمی در اختیار بگیرند. «ولیدبن طلال» برادرزاده شاه عربستان که مجله فوربس در مارس گذشته ثروت او را حدود 20میلیارد دلار برآورد کرده بود، سرانجام توانست پس از چند ماه مذاکره بخشی از سهام توئیتر را خریداری کند.کارشناسان تأکید کردند باتوجه به سرمایه 8 میلیارد دلاری توئیتر، سهم «بن طلال» در این شبکه اینترنتی به 75/3درصد می رسد. با این حال براساس آمارهای اعلام شده، شهروندان عربستانی بیشترین کاربران توئیتر را به خود اختصاص داده اند. افشاگری های «مجتهد» در توئیتر اکنون شامل فهرست بلندی از مسئولان سعودی از جمله «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه عربستان و شماری از فرزندانش و رئیس دفتر پادشاه شده است. وی همچنین درباره «نایف» ولیعهد سعودی و فرزندش «سعود» نیز مطالبی را افشا کرده است.«خالدبن سلطان» معاون وزیر دفاع و شماری از شاهزادگان مطرح سعودی نیز از این افشاگری ها در امان نمانده اند. اما در این میان «عبدالعزیز» فرزند کوچک فهد پادشاه سابق عربستان بزرگترین سهم را از این افشاگری ها داشته است. «مجتهد» در این افشاگری ها با خطاب قرار دادن او با نام «عزوز»، از هزینه های هنگفت و غیرقابل تصوری که در کاخ های او صورت گرفته، و درباره علت برکناری او از ریاست دفتر شورای وزیران پرده برمی دارد. «مجتهد» از همین راه توانسته است تاکنون توجه بیش از 200 هزار مخاطب عربستانی را جلب کند. منبع روزنامه کیهان
    http://kayhannews.ir/901201/16.htm#other1607


      
      

    در مراسم تشییع پیکر دو شهید
    روحانی عربستانی : برای مبارزه با آل سعود راه شهدا را ادامه می دهیم

    تظاهرات بی سابقه در شهرهای القطیف و العوامیه در شرق عربستان، رژیم آل سعود را به وحشت انداخت.
    به گزارش پایگاه خبری «الملتقی»، در دو تظاهرات جداگانه در استان الشرقیه بیش از 100 هزار نفر از اقشار مختلف مردم عربستان با تشییع پیکر قربانیان تیراندازی نیروهای امنیتی در شهرهای القطیف و العوامیه خواستار سرنگونی رژیم آل سعود شدند.
    به گزارش شبکه خبری «العالم» به نقل از شاهدان عینی، جمعیت انبوه تظاهرکنندگان در استان الشرقیه که پیش از این بی سابقه بوده است، موجب سلب هرگونه عکس العمل از سوی مزدوران آل سعود در منطقه شد.
    حجت الاسلام والمسلمین شیخ «عبدالکریم الحبیل» روحانی برجسته شیعه طی سخنانی رژیم عربستان را عامل افزایش خشونت ها و خونریزی در شرق عربستان دانست و گفت: چگونه با رژیمی که با شهروندان خود با گلوله سخن می گوید ما می توانیم کنار بیاییم، در حالی که جوانان ما فقط عدالت و اصلاحات را خواستارند.وی افزود: شهیدان منیرالمیدانی و زهیر سعید با گلوله مستقیم رژیم آل سعود به شهادت رسیدند و در دستان آنها هیچ سلاحی نبود تا به سوی دولت نشانه روند.
    شیخ الحبیل با انتقاد شدید از اعمال خشونت آمیز رژیم آل سعود علیه تظاهرات مسالمت آمیز مردم در استان الشرقیه خطاب به سردمداران رژیم خاطرنشان کرد: آیا دولت سعودی باید با تظاهرات مسالمت آمیز این گونه برخورد کند و فرزندان خود را به خاک و خون بکشد؟! این روحانی مبارز عربستانی خطاب به شهدای حوادث اخیر تأکید کرد: ما با شما عهد و پیمان می بندیم که راه شهادت را ادامه خواهیم داد و خون شما در رگ های ما جاری و زنده است و تا تحقق نیافتن آرمان هایتان از پای نخواهیم نشست.شیخ الحبیل در پایان متذکر شد: دولت عربستان با اعمال خشونت باعث کشته شدن جوانان ما و بستری شدن آنها در بیمارستان ها شده است در حالی که تظاهرات ما مسالمت آمیز است.
    این در حالی است که شرق عربستان در چند هفته اخیر شاهد شدیدترین ناآرامی ها طی یک سال اخیر بود و مردم نسبت به تبعیض و وضعیت بد اقتصادی خود اعتراض دارند. در حالی که تاکنون رژیم آل سعود با گلوله پاسخ اعتراضات آنها را داده است. روز دوشنبه ده ها هزار تن از مردم منطقه علاوه بر مشارکت در مراسم تشییع پیکر شهدا بار دیگر بر تحقق خواسته های سیاسی در زمینه انجام اصلاحات تأکید کردند.(روزنامه کیهان)


      
      

    معترضان در ترکیه علیه سامانه موشکی ناتو تظاهرات کردند

    فعالان در ترکیه یک بار دیگر در اعتراض به استقرار سامانه راداری و ضد موشکی ناتو در خاک کشورشان تظاهرات کردند.
    فعالان ترکیه در مخالفت با تصمیم آنکارا با استقرار سامانه راداری ناتو در خاک این کشور تظاهرات کردند. این تظاهرات را گروهی موسوم به وحدت آنکارا علیه ناتو و سپر موشکی سازماندهی کردند. هدف این گروه آگاهی دادن به ملت ترکیه درباره اهداف حقیقی پشت پرده سامانه راداری ناتو است.
    این سامانه را که آمریکا ساخته، قرار است در استان مالاتیا در شرق ترکیه نصب شود. این سامانه بخشی از سامانه موشکی ناتو است. فعالان ترکیه اخیرا چندین بار علیه این طرح تظاهرات کرده اند. به اعتقاد آنها این سامانه هیچ سودی برای ترکیه ندارد بلکه حتی منافع این کشور را نیز به خطر می اندازد.
    آنکارا مدعی است این سامانه برای تقویت ظرفیت دفاعی ترکیه ضروری است در حالیکه به اعتقاد فعالان ترکیه این سامانه امنیت ترکیه را به خطر می اندازد.
    تظاهرکنندگان می گویند برخی از قدرتهای غربی به رهبری آمریکا قصد دارند به سوریه حمله کنند از این رو از دولت خود می خواهند تا از این طرح حمایت نکند. یک تظاهرکننده گفت این تظاهرات فقط علیه سامانه موشکی نیست بلکه هم اکنون طرحی امپریالیستی برای اشغال سوریه وجود دارد و ما می خواهیم به مردم خود درباره بازی کثیفی که علیه سوریه در جریان است آگاهی بدهیم.منبع روزنامه کیهان  

    ایران اسلامی در قلب ملتهای بیدار و ازادگان جهان جای دارد

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      

    بسم الله الرحمن الرحیم

    یوم الله 22 بهمن و آغاز سی و چهارمین سال انقلاب اسلامی ایران بر ملت بزرگ و آگله و ولایت مدار ایران اسلامی مبارک باد .

    امروز 22 بهمن 1390 است حضور هر نفر در تظاهرات با شکوه مردم همانند موشکی است بر قلب شیطان بزرگ دشمن اسلام و مسلمین و دیگر ملتهای جهان .

    عکسها سخن میگویند :





    احمدی نژاد

    احمدی‌نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خبر داد
    افتتاح چند دستاورد بزرگ هسته‌ای در روزهای آینده/در برخی حوزه‌ها جزء 5 کشور برتر دنیا می‌شویم

    خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن گفت: ایران اسلامی طی روزهای آینده دنیا شاهد رونمایی و افتتاح چند دستاورد بسیار بزرگ در زمینه هسته‌ای خواهد بود.
     

     

    خبرگزاری فارس: یونایتدپرس: جشن سالروز پیروزی انقلاب ایران با حضور میلیون‌ها ایرانی برگزار شد

    90/11/22::: 9:51 ع
    نظر()
      
      

    بسم الله الرحمن الرحیم

    fربیع قلوب (ویژه نامه)

    زاد روز فحر بشر عقل کل خاتم الانبیاء والمرسلین رسول رب العالمین حضرت

    محمد ابن عبدالله صلی الله علیه وآله وزاد روز فرزندبرومندش ششمین وصی و

    جانشینش (ششمین وارث غدیر )  حضرت امام صادق علیه السلام

    وایام الله هفته وحدت و سالروز 22 بهمن را به عموم مسلمین و آزادگان

    و عدالتخواهان جهان وملت های در بند و ستم  صهیونیسم بین الملل

    به رهبری  شیطان بزرگ رژیم سیاسی و سفاک آمریکا ی جنایتکار تبریک

    و تهنیت عرض می نموده توفیقات همگان را آرزومندم .

     روز 22 بهمن با حضور در راهپیمائی استقلال و اقتدار ایران اسلامی را بنمایش

    خواهیم گذاشت . وعده ما و شما میعادگاه عاشقان ایران اسلامی (خیابانهای شهرها )

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      
       1   2   3      >