• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** دی 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :0
    بازدید دیروز :1
    کل بازدید :79267
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/1/30
    3:53 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    نامه خانواده شهید احمدی روشن به محضر رهبر معظم انقلاب مد ظله

    سر خم می سلامت شکند اگر سبویی مصطفی سرباز صراط مستقیم ولایت بود

    خانواده دانشمند هسته ای کشورمان شهید مصطفی احمدی روشن در نامه ای خطاب به رهبرمعظم انقلاب اسلامی با قدردانی از پیام معظم له برای این شهید تاکید کردند که دشمنان زبون و یزیدیان زمان بدانند که با به شهادت رساندن مصطفی، از حنجره این خانواده ندایی جز «ما رأیت الا جمیلا» و از حلقوم ملت شریف ایران جز فریاد «یا لثارات الحسین» نخواهند شنید.
    متن این نامه بدین شرح است:
    من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا
    محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)
    سرخم می سلامت، شکند اگر سبویی
    پیام سراسر شور، محبت و بصیرت افزای حضرت عالی در رابطه با شهادت سرباز صراط مستقیم ولایت، دانشمند جوان ایران اسلامی، مصطفای شما موجب تسلی خاطر و آرامش قلبی خانواده و بستگان گردید. اعتقاد راسخ داریم شجره طیبه انقلاب اسلامی، این یادگار حضرت امام(ره)، بار دیگر با تأسی به مکتب سیدالشهدا علیه السلام، یکی از ثمرات جاودان خود را تقدیم اسلام عزیز کرد.
    مصطفای شهیدمان که تنها افتخار خویش را حرکت در سایه سار ولایت بدون وابستگی به هیچ جریان و گرایشی و عمل به تکلیف خود در جبهه های نبرد علمی می دانست، بدست ایادی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا وصهیونیسم بین الملل به آرزوی دیرینه خود، فوز عظیم شهادت نائل گردید؛ لکن این دشمنان زبون و یزیدیان زمان بدانند که با به شهادت رساندن مصطفی، از حنجر این خانواده ندایی جز «ما رأیت الا جمیلا» و از حلقوم ملت شریف ایران اسلامی جز فریاد «یا لثارات الحسین» نخواهند شنید.
    دشمنان عنود داخلی و خارجی ملت سرافراز ایران اسلامی بدانند که هر قطره خون مصطفای عزیز، هزاران جوان غیور و شهادت طلب در اقصی نقاط سرزمین های اسلامی می پروراند که آرامش را از اردوگاه استکبار و نظام سلطه خواهد ربود.
    رهبرا ما پای بیعت نامه خویش را با خون فرزندمان امضا کرده ایم و از شما مسئلت داریم در پیشگاه خداوند متعال و حضرت ولیعصر (ارواحنا له الفداء) شهادت دهید که ما ذره ای از پیمودن راه اعتلای مکتب اسلام عزیز کوتاه نخواهیم آمد و در پایان عرضه می داریم «ربنا تقبل منا هذا القلیل»
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
    خانواده شهید مصطفی احمدی روشن .

    شهیدان زنده اند الله اکبر

     


      
      
     ای امام و رهبر ما در عصر غیبت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
     
    سربازانت عاشقان ایران اسلامی با رهنمودهای خردمندانه ات و پیروی از فرمایشاتت در جبهه سایبری نیز شکست تلخی به دشمنان اسلام و مسلمین خواهند داد .فرمان از حضرتعالی و فرمان بری بدون چون و چرا از عاشقان ایران اسلامی در تمامی صحنه ها و بخصوص در جبهه سایبری
                     جان به کف بگرفته در راهت به جان آماده ایم .
                                          اللهم عجل لولیک الفرج والنصر
    عکس فوق از سایت : http://etre-yas.ir

      
      

    مردم بحرین : ما از نهضت حسین(ع) الهام گرفته ایم

    سرویس خارجی-
    مردم بحرین با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی تاکید کردند که انقلاب خود را از نهضت حسینی الهام گرفته اند و ادامه دهنده راه او هستند.
    هزاران تن از مردم منامه پایتخت بحرین و شهرهای دیگر این کشور با برپایی تظاهرات تاکید کردند که انقلاب 14فوریه این کشور نهضتی حسینی است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
    مردم انقلابی بحرین اظهار داشتند که ملت بحرین در راه امام حسین(ع) گام برداشته و تا تحقق پیروزی کامل ادامه دهنده راه او هستند.
    جنبش انقلاب 14فوریه نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که انقلابی که جرقه آن در 14فوریه 2011 در بحرین رقم خورد هیچ گاه انقلابی نبوده که درصدد تحقق اهداف مادی و دنیوی و سیاسی باشد بلکه جوانانی که این انقلاب را رقم زدند تنها یک هدف را دنبال می کردند آن هم احقاق حق و مبارزه با فساد سیاسی است.
    این جنبش ابراز امیدواری کرد که مبارزات و جهاد ملت های مسلمان برای مقابله با رژیم های دیکتاتور به نتیجه برسد و رژیم آل خلیفه در بحرین سرنگون شود و عاملان قتل و جنایت علیه مردم مظلوم این کشور محاکمه و مجازات شوند.
    هادی الموسوی عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین در این باره گفت، انقلاب بحرین بخشی از مجموعه انقلاب های عربی است که با هدف تشکیل نظام دموکراتیک در کشورها، نظام های استبدادی را سرنگون کرده اند.
    وی تاکید کرد، برخی از مردم بحرین خواستار سرنگونی رژیم حاکم و گروهی خواستار اصلاح آن هستند اما رژیم آل خلیفه به هیچ کدام از این درخواست ها اهمیتی نمی دهد و به جای برآورده کردن خواسته های مردم اقدام به کشتار و شکنجه آنان و تخریب مساجد می کند.
    یکی از مسئولان جریان عمل اسلامی بحرین نیز اظهار داشت، سلطه آمریکا و عربستان بر مراجع تصمیم گیری در بحرین دلیل اصلی بحران در بحرین است و این دو کشور تلاش دارند عرصه را از حضور روحانیون مخالف خالی کنند.
    وی افزود، آنها نمی خواهند که ملت نفس بکشد زیرا بحرینی ها را فاقد حق آزادی و عدالت می دانند
    .منبع خبر روزنامه کیهان .

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

     

      
      

    ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری و ماتم جانسوز اربعین سالار شهیدان حماسه عاشورا و یاران خداجویش علیهم السلام و بازگشت کاروان اسیران ال الله  به کربلا به ساحت مقدس آهرین وارث غدیر و عاشورا حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و عموم آزادگان و آزاد اندیشان بخصوص شیعیان آنحضرت تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعالی ظهور و حضور آمام مهربانی ها و وارث خون شهیدان حضرت حجت بن الحسن العسکری علیه السلام را آرزومندیم نظر مشاهدین گرامی را به ویژه نامه ای از سایت شهید بزرگوار آوینی http://www.aviny.com جلب می نمایم.اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 

    بخش ویژه صوتی تصویری محرم
    (مداحی-سخنرانی-دعا و زیارت)

    اشعار و پیامک های اربعین
    (ادبیات عاشورایی)

    مداحی های اربعین حسینی(ع)
    (مداحی صوتی سال های89،88،87)

    نوحه های سینه زنی ایام اربعین
    (متن نوحه +فایل صوتی)

    باز این چه شورش است...
     (کلیپ فلش)

    نبودی ببینی یا حسین...
     (کلیپ فلش)

    تم موبایل
    (تم موبایل:گوشی سونی و نوکیا)

    والپیپر مذهبی امام حسین(ع)
     (جمع آوری شده از سایت های دیگر)

    نقشه راه: از مدینه تا کربلا
     دانلود فایل (PowerPoint)

    نرم افزار و کتاب موبایل
     (بیش از 10 عنوان نرم افزار و کتاب)

    کتابخانه اباعبدالله علیه السلام 
     (متن+دانلود کتاب)

    والپیپر حضرت زینب (س)
     (جمع آوری شده از سایت های دیگر


    برچسب‌ها: اربعین و باز گشت اسران کربلا

      
      

    آمریکا بخواهد یا نه الگوی انقلاب ایران تکثیر شده است(خبر ویژه)

    روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای به تفصیل استدلال کرد که ایران بدون شک مهم ترین برنده تحولات خاورمیانه بوده است.
    واشنگتن پست نوشت: «برخی از تحلیلگران غربی این نظریه را تأیید می کنند که انقلاب های منطقه تحت تأثیر الگوی انقلاب اسلامی ایران بوده اند. جیم کوری یکی از کارشناسان امور امنیتی و از تحلیلگران نیروهای پلیسی طی مقاله ای می نویسد، هر چند آقای اوباما و خانم هیلاری کلینتون و برخی دیگر تلاش می کنند که بگویند خیزش های مردمی در کشورهای عربی یک حرکت دمکراسی است اما باید بپذیریم که این قیام ها بیشتر تحت نفوذ انقلاب اسلامی ایران در زمان جیمی کارتر قرار گرفته اند».
    بنا بر این نوشته، قیام های مردمی و گرایش های اسلامی طی سال گذشته در کشورهای عربی فرصت خوبی را برای گسترش روابط ایران با کشورهای منطقه بوجود آورده است. هرگونه حرکت بیداری اسلامی و قیامی که در آن از اسلام خواهی سخن گفته می شود از نظر ایران نشان دهنده گسترش فلسفه انقلاب اسلامی در دنیای اسلام است.
    واشنگتن پست ادامه داد: «مایک اسنوپز یکی از افسران سابق اطلاعاتی پلیس نیویورک می گوید، این مسئله که اکثریت ایرانیان شیعه هستند بدین معنا نیست که آنها از اقدامات گروه های سنی حمایت نمی کنند. وی می گوید، در مصر و لیبی صحبت از پیاده کردن قوانین شریعت است. آنها شعارهای حاکی از نفرت علیه اسرائیل سرداده اند و لذا برای ایران فرصت خوبی بدست آمده تا در این گروهها اعمال نفوذ کند».
    این روزنامه آمریکایی با لحنی توام با نگرانی ادامه می دهد: «ایرانی ها از خروج آمریکا از عراق استقبال کردند و اکنون قصد همکاری نظامی با بغداد را دارند. مرکز اطلاعاتی میرآمیت با انتشار یک گزارش تحلیلی می نویسد، جمهوری اسلامی در داخل و خارج از مرزهای خود تلاش می کند تا سیستم حکومتی خود را به عنوان یک الگوی نظام جدید در منطقه معرفی نماید. و لذا چنانچه آنها در نظریه گسترش انقلاب خود موفق شوند قطعاً وضعیت منطقه و کشورهای عربی تغییر خواهد کرد».
    واشنگتن پست در پایان تاکید می کند: «در همین راستا ایران در سپتامبر سال قبل کنفرانسی تحت عنوان بیداری اسلامی در تهران برگزار نمود. در این کنفرانس آیت الله خامنه ای از کشورهای منطقه خواست تا جهت تحکیم وحدت اسلامی تلاش نمایند و از این طریق توطئه های دشمنان غربی را خنثی کنند».منبع خبر کیهان


      
      
       1   2   3      >