• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** مهر 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    [ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :11
    بازدید دیروز :5
    کل بازدید :79294
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/5
    6:0 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

     

    بیداری اسلامی از قاهره تا لندن

    بیداری اسلامی از قاهره تا لندن
    بیداری اسلامی  -  کارشناسان براین باورند که فراگیر شدن اعتراض‌ها در کشورهای مختلف اروپا و آسیا نوعی تحول در گفتمان قدرت است.

    به گزارش فارس، ابعاد خیزش های مردمی از خاورمیانه خارج شده و اکنون مرزهای اروپا را درنوردیده و هر روز موجی از اعتراضات در یکی از کشورهای اروپایی مشاهده می‌شود.
     
    *  اوباما فکر نمی‌کرد که بحران از مصر به آمریکا سرایت کند

     
    شبکه تلویزیونی بی ‌بی‌ سی در گزارشی از اعتراضات مردمی در کشورهای مختلف جهان تصریح کرد که موج سریع این انقلاب‌ها کارشناسان سیاسی را با سوالات متعددی مواجه کرده است.

    این شبکه در ابتدای گزارش با اشاره به اظهارات باراک اوباما در حمایت از قیام جوانان مصری تصریح کرد که اوباما فکر نمی‌کرد که انقلاب روزی در نزدیکی آمریکا حس شود.

    این شبکه با اشاره به اعتراضات هفته گذشته در سانفرانسیسکو و فیلادلفیا تاکید کرد که این اعتراضات نشان داد که آمریکا از موج خیزش مردمی در امان نیست.

    بی بی سی در ادامه افزود که انقلاب ابتدا از تونس شروع شد و سپس به کشورهای عربی دیگر سرایت کرد و پس از آن به رژیم صهیونیستی سرایت کرد.

    *  خشونت پلیس و مشکلات اقتصادی عامل اصلی خشم مردم

    این شبکه آغاز بحران در اروپا را از یونان و اسپانیا دانست که پس از آن به دیگر کشورها نیز سرایت کرد که شدیدترین آن در انگلیس بوده است.

    بی بی سی در ادامه این گزارش افزود: اعرتضاتی که در کشورهای مختلف جهان مشاهده کردیم با برخوردهای خشن پلیس علیه مردم مشتعل تر شدند؛ از بوعزیزی در تونس تا خالد سعید در مصر تا مارک داگان نماد این خشونت بوده‌اند.

    این شبکه تلویزیونی وابسته با حکومت انگلیس که در طی اعتراضات مردمی در این کشور عملکردی ضعیف و غیرحرفه ای داشت در ادامه دلایل اقتصادی را به عنوان دومین عامل مهم در شعله ور شدن اعتراضات پس از خشونت پلیس دانست.

    * بحران در آمریکا شدیدتر خواهد بود

    بی‌ بی سی با بیان اینکه اعتراضات گسترده در جهان نشان دهنده وارد شدن بحران اقتصادی به مرحله خطرناک است تاکید کرد که مشکلات اقتصادی عامل فراگیر شدن اعتراضات در جهان است.

    بحران اعتراضات در اروپا اکنون پس از یونان، اسپانیا و انگلیس به آلمان رسیده و موجب نگرانی رهبران این کشور شده است.

    بسیاری از کارشناسان اعلام کرده‌اند که مقصد بعدی اعتراضات آمریکا خواهد بود جایی که هم نیروهای امنیتی به شدت خشن تر از پلیس اسپانیا و یونان است و هم بحران اقتصادی بر دایره وسیع تری از مردم فشار وارد کرده است.

    *  فوکو انقلاب ایران را نشانه تغییر در گفتمان قدرت می‌دانست

    ناظران سیاسی بحران اعتراضات مردمی را عصری جدید در جامعه شناسی سیاسی دانسته‌اند و این دوره را پایان دوران احزاب غیر واقعی و دروغ سازی رسانه ها دانسته‌اند.

    کارشناسان حوادث کنونی در نقاط مختلف را نوعی تایید نظرات میشل فوکو فیلسوف مشهور غرب دانسته‌اند که در میانه دهه 70 میلادی با وقوع انقلاب اسلامی در ایران تاکید کرد که جریان قدرت سیاسی دیگر از بالا به پائین نیست و درحال تغییر به سمت پائین به بالا است.

    این فیلسوف وقوع انقلاب در ایران علی رغم خواست غرب و رژیم قدرتمند ایران و برخلاف مسیر غول‌های رسانه‌ای جهان را نشان از این تحول قدرت دانسته بودند.  

     نقل از : http://www.humanrights-iran.ir/news-21814.aspx سایت قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران ستاد حقوق بشر

     


      
    بلحاج للجزیرة: القذافی قتل    
     

    صورة التقطت بهاتف محمول تظهر القذافی بعد اعتقاله (الفرنسیة)

     أکد رئیس المجلس العسکری لطرابلس عبد الحکیم بلحاج للجزیرة مقتل العقید معمر القذافی متأثرا بجروح أصیب بها لدى القبض علیه، فیما تحدث مسؤول آخر فی المجلس الوطنی الانتقالی اللیبی عن نقل جثمان القذافی لموقع لن یعلن عنه لأسباب أمنیة.

     ونقل مراسل الجزیرة فی طرابلس عن المسؤول فی المجلس عبد المجید سیف النصر أنه تم القبض على القذافی وهو مصاب فی ساقیه، مشیرا إلى أن موکب القذافی الذی کان یحاول الخروج من سرت باتجاه مدینة مصراتة تعرض لقصف نفذته طائرات تابعة لحلف شمال الأطلسی (ناتو).

     

    وکانت مصادر فی المجلس قالت فی وقت سابق إنه تم اعتقال القذافی فی مدینة سرت مسقط رأسه، فی حین أکدت مصادر أخرى للجزیرة مقتل القذافی أثناء مواجهات بین الثوار وکتائبه فی سرت.

     

    وکانت مصادر فی المجلس قالت فی وقت سابق إنه تم اعتقال القذافی فی مدینة سرت مسقط رأسه، فی حین أکدت مصادر أخرى للجزیرة مقتل القذافی أثناء مواجهات بین الثوار وکتائبه فی سرت.

    پایان قذافی دیکتاتور لیبی

     


      

    شیخ الازهر گفت: حقوق بشر ادعایی غرب، تباهی می آورد و با مقدسات اسلامی منافات دارد.
    به نوشته روزنامه الوطن، «احمد الطیب»، شیخ الازهر در دیدار با پطرس غالی رئیس نهاد حقوق بشر سازمان ملل متحد اظهار داشت: حقوق بشر نباید با مقدسات ما تناقض داشته باشد ولی متأسفانه بسیاری از کشورهای غربی تلاش می کنند به بهانه دفاع از حقوق بشر به اهداف خود برسند.
    وی گفت: اگر حقوق بشر با همان مفهوم غربی خود در کشور اجرا شود، یقیناً کشور ویران خواهد شد و اصولاً هر حقی که برای ملت های غربی، حقوق بشر محسوب شود، برای کشورهای عربی و مسلمان حق نیست و عکس آن صادق است.
    شیخ الازهر متذکر شد: فرهنگ آمریکا و غرب نباید در شرق ترویج شود و مسلمانان باید از تمدن خود در برابر آن دفاع کنند.

    ادعای مضحک آل خلیفه دیکتاتور بحرین

    به گزارش خبرگزاری فارس حمد بن عیسی آل خلیفه در دیدار با سفیر انگلیس مدعی شد که دولت وی و دولت انگلیس عمیقا به آزادی مردم احترام می گذارند و به اهمیت سیاست باز در قبال مردم تاکید دارند.
    وی ابراز امیدواری کرد که بهترین فرصت ها برای مردم بحرین فراهم شود تا به آنچه آرزو دارند برسند.

    اظهارات آل خلیفه در حالی انجام می گیرد که کشتار بی رحمانه مردم بحرین در خیابان های منامه و شهرهای دیگر بحرین به امری روزمره تبدیل شده است و خشونت پلیس علیه مردم به قدری شدید است که زخمی ها حتی از مراجعه به بیمارستان ها وحشت دارند.
    کارشناسان می گویند، آل خلیفه اصالتاً بحرینی نیست، بلکه او و طایفه اش اهل بادیه هستند و آمریکایی ها و انگلیسی ها آنها را به جزیره بحرین منتقل کردند و حتی رژیم صهیونیستی نیز در گزینش آل خلیفه به عنوان شاه بحرین نقش داشته است.

    دروغ که حناق نیست تا آل خلیفه فاسد را خفه کند ادعا های او نیز همانند ادعای اربابش اوباها است که سناریو ترور سفیر عربستان در آمریکا رامی نویسد ، اما جهانیان  حتی بعضی از اذنابش به او می خندند .

     


      
      

    در کشورهای شیلی ، استرالیا، انگلستان ، هلند، کانادا، ایتالیا و اسپانیا و جاهای دیگر

    در سراسر جهان تظاهرات های مشابهی در حمایت از جنبش اشغال وال استریت

    برگزار شده و یا هم اکنون در حال برگزاری است

    http://s2.picofile.com/file/7160516662/101511occupyWorldwide8_sJPG_900_540_0_95_1_50_50_sJPG.jpg

                                        کپی عکس از : http://omid20-50.in/?p=38611 

                                این است معنی دمکراسی لیبرالیستی در فرنگ مدعی دمکراسی 99 در صدر فدای یک در صد 

     


      
      

     

           اسرار پشت پرده دلار
             آیا می دانید:
    •  دلار توسط یک گروه 16 نفری یهودی  و طی 4 سال طراحی شده؟
    •  200 سال پیش از تاسیس اسرائیل یهودیان نمادهای خود را در دلار قرار دادند؟
    •  بیش از  20نماد و سمبل یهودیان در دلار آمریکا موجود است؟
    •  با استفاده از هنر اوریگامی ، اسرار حادثه 11 سپتامبر و ارتباطش با دلار افشا شد!!
    • رابطه سران کشورهای پرقدرت با نمادها و فرقه های یهودی - ماسونی
    •  چیست؟
    • تصاویر مرتبط با تک چشم ( چشم چپ شیطان ) ، خرگوش playboy و
    • جغد مارانوس ( نماد یهود ) در دلار وجود دارد؟
    • عقاب و شاخه زیتون و ستاره Zion از نمادهای فرقه های زیرزمینی یهودی
    •  است؟
    9 و 11 از اعداد مقدس ماسونهاست
        لذا نباید تعجب کرد اگر حادثه برخورد دو هواپیما با برج های
    دو قلوی تجارت جهانی
     در روز یازده از ماه نهم اتفاق بیافتاد
     و سپس 911 روز بعد از آن ، حادثه بمب گزاری در مادرید به وقوع بپیوندد .
     طراحان این اتفاقات از سالها پیش و بر مبنای پیشگویی های
     نوستراداموس کابالیست
     آن را طراحی نمودند تا به زور هم که شده است پیشگویی اعقاب خود
     را به تحقق برسانند.

    مطالب فوق از
    به  پست الترونیکی ارسال شده است


      
      
       1   2   3   4   5   >>   >