• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران مبارک باد - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    از خداوند دانش سودمند بخواهید و ازدانشی که بهره نمی دهد به خدا پناه ببرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :2
    بازدید دیروز :1
    کل بازدید :79180
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/1/9
    12:56 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    بسم الله الرحمن الرحیم

    دوازدهم فروردین ماه سالروز جمهوری اسلامی  را به عموم هموطنانم تبریک و تهنیت عرض می کنم و نظر مشاهدین عزیز را به مطالب ذیل کپی شده از : http://ghadeer90.mihanblog.com جلیل مرودشتی جلب می نمایم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

     

    12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران مبارک باد

    ای ایران اسلامی ، ای معبد یاران با وفای امامت و ولایت ، ای مرکزیت اعلام پیام رسول خدا (ص) در غدیر به جهانیان ، ای دژ محکم غدیر باوران عاشورایی منتظز وآرزومندان شهادت . .ای وطن عزیز ، ای ایران اسلامی سر فراز که چون کوهی استوار در برابر توطئه دشمنانت و دشمنان دین خدا ایستاده ای ، ای ایران ، ای مامن و ماوای یاران رسول الله و انصار امیر المومنین و انصار فاطمه و حسنین و. ای ایران ای مسکن و دژ پایدار یاران امام مهدی (عج) در عصر غیبت .

    مستکبران و ظالمان و قداره بندان بین المللی و مصهیونیسم فقط و فقط به خاطر اینکه کشوری آزاده و متعلق به قطب عالم امکان امام عصر (عج) هستی با تو سر ستیز دارند . اما تو آسوده باش که خدا حافظ تو است زیرا که در غدیر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم مدافعین دین خدا و ولایت و امامت را دعای خیر نموده ( مادام که در خط ولایت و امامتی و مامن یاران غدیر و ماوای عاشورائیان حسینی و وطن منتظران حکومت جهانی که خدا وعده اش را داده باشی ) هیچ قدرتی نمی تواند به تو و ساکنین تو گزندی برساند .

    ای وطن ، ای ایران عزیز با تلاش درخشان ملت بزرگت و بانثار خونهای پاک جوانان پرشور و با ایمانت  در سال 1357با رهبری بزرگ فرزندت امام خمینی (قدس سره ) طومار طاغوت ها در هم پیچیده شد و به پیروزی انقلاب اسلامی ات منجر شد و غم سالها شکنجه و مصیبت را از دلها زدود و پیام آور نجات مومنای گشت که دعاها و ضجه ها و ناله هاشان با راز و نیاز و دعای امامشان پیوند خورد که کروبیان را نیز به جنبش در آورد و ملایک را با سروش خویش همصدا نمود و شاهدانی از شهیدان نیز بر صداقت و ایمانشان به شهادت طلبید و دریای رحمت الهی را به جوشش در آورد و پیروزی ربانی را بر قامت خویش و قامت تو پوشانید و پیروزی بر بلندای پرچم اسلام را بر ملک امام عصر ارواحنا فداه به اهتزاز در آورد .

    هزاران سپاس خدای را که ما را بر این هدایت منت نهاد که ما خود راه و روش هدایت نمی دانستیم اگر او بما نمی نمود (الحمد لِلله الذی هدانا لِهذا و ما کنا لِنًتهدیَ لو لا انَ هدانا الله اعراف 43) چه نصری ، نصرتی خدایی ، عزت آفرین و رهایی بخش (و یَنصُرَکَ الله نصراً عزیزا .فتح 3).بر مبنای مشیت بالغه الهی (روم 5) از جانب بهترین یاور ، بهترین مولا ، الله (بَلِ الله مولاکم و هو خیرُالناصرین (آل عمران 150).

    سر نوشت مکتوم ، یک امت بود انقلاب خونبار ما ، امتی که وقتی خود را از دامان طاغوت بیرون آورد و در میدان سنتهای الهی به یاری دین خدا کشاند به نتیجه آن نیز دست انداخت که پیروزی حتمی الهی بود و وعده او که نه تنها پیروزی بلکه استواری هر چه بیشتر گامهای او و مجاهدان در سبیل پیروزمند خدایی نیز بود (یا ایها الذین آمنوا اِن تَنصُرُوا الله یَنصُرکم و یُثبت اقدامکم سوره محمد ً ـ 7). و همانجا نیز نشانشان داد که از پشتهای بهم چسبیده و متحد کافران نهراسید که وقتی او اراده نصرت شما را کند ، چه کسی می می تواند اراده مخالف او را داشته باشد ؟ مگر ممکن است ( اِنْ یَنْصُرْکُم الله فلا غالبَ لکُم . آل عمران ـ160)

    خداوند پر قدرت و نیرومند و عزت بخش است و یاورانش را قطعاً و حتماً یاری و نصرت می دهد .(وَلَینْصُرن الله من ینصُرُهُ ان الله لَقَوَیُُ عزیز . حج ـ40) . هیچکس جلو گیرش نیست که هلاکشان می کند و بی یاور و تنهاذ می مانند و کسی به کمکشان نمی آید .( اهلکنا هم فلا ناصر لهم . محمد ـ 13)

    این امت بارها از زبان قرآن شنیده است که چگونه لشکریان ابرهه را با دانه های ریگ با منقار پرندگانی کوچک ، هلاک کرد .

    و شندیه است که : چگونه خدایش لشکریان فرعون را در دریای نیل غرق کرد .

    چگونه خدایش به یاری نوح شتافت و او کشتی اش و آنان که سوار کشتی بودند نجات بخشید و دشمنان دین خدا را با آب به هلاکت رسانید و .

    با چشم خود دیده است که خدایش چگونه با دست خالی بر دشمن تا بن دندان مسلح با هدایت و رهبری رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (قدس سره ) پیروز گردانیده است ، و دیده و با جان خود لمس کرده است که در جنگ تحمیلی خدای متعال چگونه امت اسلامی ایران را بر قوای خصم که ازحمایت ابر جنایتکاران شرق و عرب برخودار بوده پیروز کرده است .

    پس باید که انقلاب اسلامیمان را با رهبری ، رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای مد ظله با منش اسلامی تداوم بخشیم و از پای ننشینیم و این نعمت الهی را پاس بداریم که انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان غدیر باور درس گرفته از حماسه عاشورا و چشم به راهان امام عصرعج است وباید گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین در عصر غیبت از انقلاب شکوهمند اسلامی حفاظت کرده و آن را به دست صاحب اصلیش حضرت امام مهدی (عج) بسپاریم و عرض نمائیم : اماما همانطور که فرمودید در مسایل دینی و اجتماعی به فقهای شیعه مراجعه کردیم و گوش به فرمان نایبان عامت در عصر غیبتت به ویژه امام خمینی (ره)   وامام خامنه ای مدظله در برابر طاغوتیان ایستادیم و می ایستیم و با بیرون راندن دشمن انسانیت (آمریکای جنایتکار ) و دست نشاندگانش از پایگاه تشیع و از منطقه ، از دین خدا پاسداری خواهیم کرد و این انقلاب اسلامی را که نتیجه باورهای اسلامیمان بود با تائیداتت و به کمک خدا وند به پیروزی رسید و اینک به ارمغان تقدیم کرده و  دل بکف بگرفته در راهت بجان آماده ایم .

    ای ایران عزیز زره زره خاکت آغشته با عطر خون دلاور مردانی است که در راه خدا اللهُ اکبر گویان با طاغوتیان مبارزه کرده و شربت گوارای شهادت را نوشیده اند .و با خدا معامله کرده اند . اگر طاغوتیان شیطان صفت آمریکائی ، اسرائیلی و اروپائی و اذنابشان بر علیه تو متحد شوند نمی توانند گزندی به تو برسانند . خدا با تو است و کسی که خدا را دارد از هیچکس واهمه ندارد .

    سال نو ، سال : تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بر همگان مبارک باد .

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

    منبع : http://ghadeer90.mihanblog.com   از : جلیل مرودشتی