• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** نامه جوانان یمن به دبیرکل سازمان ملل کمیته حقیقت یاب تشکیل دهید - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :3
    بازدید دیروز :17
    کل بازدید :79561
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/30
    12:25 ص
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    نامه جوانان یمن به دبیرکل سازمان ملل کمیته حقیقت یاب تشکیل دهید

    جوانان انقلابی یمن در پیامی به دبیرکل سازمان ملل و مسئولان حقوق بشر جهان بر لزوم تلاش سریع برای نجات انقلابیون یمنی از کشتار و سرکوب شدید توسط نظام عبدالله صالح تأکید کردند.
    به گزارش خبرگزاری ایسنا، در این پیام آمده است: نظام عبدالله صالح، خانواده و طرفداران وی، جوانان انقلاب را محاصره کرده و آنها را با قطع برق، بستن راه ها و ممانعت از رفت و آمد مردم بین استان های مختلف مجازات گروهی می کنند و هدف از این گام ها واداشتن مردم به اطاعت از نظام استبدادی و دیکتاتور است.
    در این پیام بر ضرورت اعزام یک هیئت تحقیقات بین المللی برای بررسی جنایت های عبدالله صالح و فرزندانش و نیز ارائه پرونده جنایت های آنها به دادگاه جنایی بین المللی تأکید شده است.
    انقلابیون یمن همچنین بلوکه کردن حساب های مالی علی عبدالله صالح، خانواده و اعضای خانواده و عدم انعقاد قرارداد تسلیحاتی با نظام صالح و توقف حمایت های مالی از نظام یمن را خواستار شدند.
    این پیام درحالی عنوان شده است که نیروهای دولتی یمن در صنعا و دیگر شهرهای این کشور به سرکوب شدید تظاهرکنندگان می پردازند. صدها سرباز، خودرو زرهی و تانک در صنعا و شهرهای یمن مستقر شده و با تظاهرکنندگان برخورد می کنند.
    مخالفان یمنی با وجود این سرکوب ها همچنان به تظاهرات پرداختند و خواستار برکناری علی عبدالله صالح و محاکمه وی و فرزندانش شدند.
    تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی علیه حکومت تأکید کردند که تا زمان سرنگونی نظام به تظاهرات ادامه خواهند داد.
    در شهر تعز نیز زنان در تظاهراتی بمباران نیروهای عبدالله صالح علیه مناطق مسکونی این شهر را محکوم کرده و از جامعه جهانی خواستند که یک موضع جدی در قبال نظام عبدالله صالح و جنایت های آن علیه غیرنظامیان اتخاذ کند.
    در شهر «دمت» در استان الضالع نیز زنان در تظاهراتی گسترده، سقوط نظام عبدالله صالح و فرزندان و محاکمه آنها را به دلیل ارتکاب جنایت علیه تظاهرکنندگان در صنعا، تعز و استان های دیگر خواستار شدند.
    همچنین یک مسئول نظامی یمن اعلام کرد که در درگیری ها در نزدیکی شهر زنگبار، ارتش 20 تن از افراد تندرو وابسته به القاعده در شبه جزیره عرب را هدف قرار داده و کشت.از سوی دیگر، معاون وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت یمن طی اظهاراتی از دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس که خواستار انتقال سریع قدرت در یمن شده بود شدیداً انتقاد کرد و اظهار داشت، دبیرکل شورای همکاری چیزی از دموکراسی نمی داند و از تعامل با رئیس جمهور خبر ندارد.