• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** مردم بحرین : ما از نهضت حسین(ع) الهام گرفته ایم - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    آن که خصومت را از حد درگذراند گناه ورزید ، و آن که در آن کوتاهى کرد ستم کشید ، و آن که ستیزه جوست نتواند از خدا ترسید . [نهج البلاغه]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :6
    بازدید دیروز :1
    کل بازدید :79381
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/12
    9:4 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     


    مردم بحرین : ما از نهضت حسین(ع) الهام گرفته ایم

    سرویس خارجی-
    مردم بحرین با برگزاری تظاهرات و راهپیمایی تاکید کردند که انقلاب خود را از نهضت حسینی الهام گرفته اند و ادامه دهنده راه او هستند.
    هزاران تن از مردم منامه پایتخت بحرین و شهرهای دیگر این کشور با برپایی تظاهرات تاکید کردند که انقلاب 14فوریه این کشور نهضتی حسینی است و خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.
    مردم انقلابی بحرین اظهار داشتند که ملت بحرین در راه امام حسین(ع) گام برداشته و تا تحقق پیروزی کامل ادامه دهنده راه او هستند.
    جنبش انقلاب 14فوریه نیز با صدور بیانیه ای تاکید کرد که انقلابی که جرقه آن در 14فوریه 2011 در بحرین رقم خورد هیچ گاه انقلابی نبوده که درصدد تحقق اهداف مادی و دنیوی و سیاسی باشد بلکه جوانانی که این انقلاب را رقم زدند تنها یک هدف را دنبال می کردند آن هم احقاق حق و مبارزه با فساد سیاسی است.
    این جنبش ابراز امیدواری کرد که مبارزات و جهاد ملت های مسلمان برای مقابله با رژیم های دیکتاتور به نتیجه برسد و رژیم آل خلیفه در بحرین سرنگون شود و عاملان قتل و جنایت علیه مردم مظلوم این کشور محاکمه و مجازات شوند.
    هادی الموسوی عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین در این باره گفت، انقلاب بحرین بخشی از مجموعه انقلاب های عربی است که با هدف تشکیل نظام دموکراتیک در کشورها، نظام های استبدادی را سرنگون کرده اند.
    وی تاکید کرد، برخی از مردم بحرین خواستار سرنگونی رژیم حاکم و گروهی خواستار اصلاح آن هستند اما رژیم آل خلیفه به هیچ کدام از این درخواست ها اهمیتی نمی دهد و به جای برآورده کردن خواسته های مردم اقدام به کشتار و شکنجه آنان و تخریب مساجد می کند.
    یکی از مسئولان جریان عمل اسلامی بحرین نیز اظهار داشت، سلطه آمریکا و عربستان بر مراجع تصمیم گیری در بحرین دلیل اصلی بحران در بحرین است و این دو کشور تلاش دارند عرصه را از حضور روحانیون مخالف خالی کنند.
    وی افزود، آنها نمی خواهند که ملت نفس بکشد زیرا بحرینی ها را فاقد حق آزادی و عدالت می دانند
    .منبع خبر روزنامه کیهان .

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر