• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** آذر 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    بزرگى آفریننده در اندیشه‏ات ، آفریده را خرد مى‏نمایاند در دیده‏ات . [نهج البلاغه]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :9
    بازدید دیروز :6
    کل بازدید :79405
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/15
    10:40 ع
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    تظاهرکنندگان در بحرین آل خلیفه را قاتل خواندند

    هزاران نفر از مردم بحرین با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز اعلام کردند که آل خلیفه قاتل است و مردم در برابر این قاتل عقب نشینی نخواهند کرد.
    هزاران نفر از مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در منامه و دیگر شهرهای این کشور نقض آزادی های مدنی از سوی رژیم آل خلیفه را محکوم و اعلام کردند که در مقابل آل خلیفه که عامل جنایات در این کشور است کوتاه نخواهند آمد.
    تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی علیه حکومت آل خلیفه فریاد می زدند «قاتل بحرینی ها باید سرنگون شود.» «آل خلیفه آل سعود، در جنایات علیه مردم بحرین همدست و شریک هستند»، «دست بیگانگان باید از کشور کوتاه شود.»
    این تظاهرات که از سوی جمعیت الوفاق مهم ترین حزب شیعی مخالف دولت سازمان دهی شده بود با دخالت نیروهای امنیتی آل خلیفه و آل سعود به خشونت کشیده شد و مزدوران آل خلیفه با پرتاب گاز اشک آور و نارنجک های شوک آور به تظاهرکنندگان حمله کردند.
    «مطر مطر» نماینده سابق پارلمان بحرین و از مسئولین جمعیت الوفاق در این باره گفت، بسیاری از تظاهرکنندگان مورد ضرب و شتم قرارگرفته یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.
    وی افزود، آمار زخمی ها مشخص نیست چرا که بسیاری از مجروحان از بیم بازداشت شدن به بیمارستان ها مراجعه نمی کنند.
    در همین رابطه خانم رافینا شاهدسانی سخنگوی کمیسر عالی سازمان ملل متحد اعلام کرد که هیئتی از کمیساریای حقوق بشر هفته جاری برای بررسی نقض حقوق بشر در بحرین به این کشور سفر می کند.
    وی افزود این هیئت با دولت، نمایندگان گروه های مخالف، نهادهای غیردولتی و قربانیان نقض حقوق بشر در بحرین دیدار و نتیجه گزارش خود را به سازمان ملل اعلام می کنند.(منبع روزنامه کیهان )

    مردم مسلمان ازاده و انقلابی بحرین آخر الامر بینی آمریکا را که دست جنایتش از آستین ال سعود و ال خلیفه بیرون آماده و با هزینه بیت المال مسلمین با سلاحهای آمریکائی و اروپائی خون مسلمانان را در شهرها و روستاهای یمن می ریزند به خاک می مالند و داغ ننگی بر چهره رژیمهای مدعی مسلمانی ال سعود و آل خلیفه خواهند زد .

                                            اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      

    فاکس نیوز: تلاش بی نتیجه امریکا برای دست نیافتن ایران به هواپیمای جاسوسی

    امریکا به هر گزینه ای فکر کرد تا مانع دست یابی ایران به هواپیمای جاسوسی پیشرفته شود اما ناکام ماند .

    به گزارش واحد مرکزی خبر، فاکس نیوز شبکه وابسته به کاخ سفید اعلام کرد: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته که بدست ایرانیها افتاده حامل اطلاعات فناوری مهمی بوده است.

    مقامات امریکایی  اعلام کرده اند پس از آنکه این هواپیمای فوق پیشرفته از کنترل سیا خارج شد وعملا دراختیار ایران قرار گرفت امریکا به فکر نابودی آن افتاد تا مانع از آن شوند که فناوریهای فوق سری این نوع هواپیمای پیشرفته به دست ایران بیفتد .

    این هواپیمای بدون سرنشین از نوع آر کیو 171 بوده است .

     امریکا به دلیل اهمیت فوق العاده این هواپیما ،پس از سقوط آن ، حتی به فکر این افتاد که نیروهای نظامی خودش را وارد ایران کند تا آن را از ایران خارج کنند اما به علت عواقب این کار این گزینه از دستور کار خارج شد در واقع پنتاگون می خواست به هر قیمتی که شده مانع از دسترسی ایران به این هواپیما شوداما ناکام ماند .

     

    واشنگتن پست:استفاده از هواپیمای جاسوسی از استراتژی تندتر امریکا دربرابر ایران حکایت دارد
    نویسنده امریکایی:امریکا با ترور و خرابکاری در پی سرنگونی نظام ایران است
    بروجردی: به نمایش گذاشتن هواپیمای جاسوسی امریکا، نشانه اقتدار نظام
    طفره رفتن سخنگوی کاخ سفید از پاسخ درباره هواپیمای جاسوسی
    اخبار مرتبط  منبع خبر http://www.iribnews.ir

     ایران اسلامی کشور امام زمان (عج) است وانقلاب اسلامی  چراغی است که خداوند بر افروخته است  آمریکا و تکنولوژی پیشرفته اش نمی تواند گزندی به انقلاب اسلامی ایران بزند وقتی که با اراده خداوند قادر متعال حرکت شنهای صحرای طبس هواپیماهای نظامی آمریکا  وسرنشینان مسلحش ساقط می کند همان خدای قهار اراده می کند و مدرنترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را سالم در اختیار متخصصین نظام اسلامی ایران قرار می دهد . این خواست خداوند است دشمنان ایران اسلامی عبرت نمی گیرند چرا که دشمنان اسلام و مسلمین را خداوند احمق آفریده است . چه زیبا فرمود آن بت شکن زمان امام راحلمان قدس سره آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند . اللهم عجل لولیک الفرج . 


    90/9/18::: 1:45 ص
    نظر()
      
      
    قیام مردم عربستان هم اکنون به مناطق شرقی خلاصه نمی شود و فعالان در دیگر مناطق نیز زمزمه های اعتراض را آغاز کرده اند.

    به گزارش رحماء در حالی که مقامات آل سعود خود را قیم همه ملتهای منطقه می دانند و سعی می کنند در اوضاع داخلی همه کشورها دخالت کنند اما روزگار خودشان نیز تعریف چندانی ندارد.

    سعودی ها با اعزام نیرو به بحرین قیام مشروع ملت این کشور را سرکوب کردند و به رژیم آل خلیفه اجازه دادند که به شکنجه و کشتار مردم ادامه دهد، آل سعود بن علی دیکتاتور فراری تونس را به کشور خود پناه دادند، از رژیم مبارک به شدت حمایت کردند، عبدالله صالح مغضوب مردم یمن را در خاک خود معالجه کردند.

    مقامات آل سعود چندی قبل بدون اینکه خواسته های مردم یمن درباره ضرورت محاکمه عبدالله صالح را جدی بگیرند شرایط را برای مصونیت وی فراهم آوردند آنها همچنین به همراه دیگر همپیمانان خود تلاشهای خصمانه علیه سوریه را افزایش داده اند.

    این اقدامات آل سعود سبب نشده است که مردم عربستان به ویژه ساکنان مناطق شرقی دست از اعتراض بردارند و قیام آنها پس از تقدیم شهدای جدید وارد مرحله جدیدی شده است.

    مقامات عربستانی به همراه روحانیون درباری همواره سعی کرده اند که قیام را مختص اقلیت جامعه القا کنند و دیگر اقشار جامعه را کاملا راضی نشان دهند، اما واقعیت به گونه ای دیگر است.

    مردم عربستان از سیاستهای خاندان آل سعود به تنگ آمده اند در سیلی که چند روز قبل در جنوب این کشور رخ داد تعدادی کودک تلف شدند و این در کشوری که ثروتمند محسوب می شود، برای مردم آن قابل قبول نیست.

    "کساب العتیبی" که از مخالفان رژیم عربستان به شمار می رود، معتقد است: رژیم آل سعود برای هیچ مذهبی ارزشی قائل نیست و آنچه برایش مهم است حفظ موجودیت خود است.

    وی افزود: دستگاه قضایی به بازیچه ای در دست خاندان آل سعود تبدیل شده است و رژیم درباره وقایع قطیف به دروغ بزرگ روی آورده است.

    العتیبی بیان کرد: داستانهایی که از سوی مقامات رسمی نقل می شود همه دروغ است، زیرا مقامات به طور مداوم دروغ می گویند همه به خوبی می دانند که خواسته های معترضان مشروع است.

    وی تاکید کرد: برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز حقی مسلم است و بدون شک در آینده نزدیک در دیگر مناطق عربستان نیز شعله ور خواهد شد و این نیازمند گذر زمان است.

    العتیبی می افزاید: به طور عمدی سعی می شود که به مشکلات میان مذاهب اسلامی دامن زده شود تا مذهب وهابیت رشد پیدا کند و مروج این مذهب شیوخ سلفی هستند که حقوق کلان از رژیم می گیرند.

    "سعد الفقیه" رهبر جنبش اسلامی اصلاحات نیز گفت : رعایت عدالت و مساوات صرف نظر از این که افراد به چه مذهبی وابسته باشند ضروری است.

    "مضاوی الرشید" از دیگر مخالفان نیز بیان کرد: تحرکات مردمی در قطیف مورد تایید است و این موضوع را بارها اعلام کرده ایم.

    فعالان سیاسی سعودی بر این باورند که موضوعی که بیش از هر چیز دیگری موجبات نگرانی آل سعود را فراهم کرده است انتقال دامنه قیام از مناطق شرقی به سایر مناطق و تشکیل جبهه واحد ضد رژیم است.

    در چنین شرایطی آل سعود سرنوشتی مشابه حسنی مبارک مخلوع و زین العابدین بن علی فراری را پیدا خواهند کرد به ویژه اینکه فعالیتهای اینترنتی و اقدامات عملی در بخش های مختلف شروع شده است.

    معترضین اعلام کرده اند که آماده دادن قربانی های بیشتری هستند و آیت الله شیخ نمر النمر در مراسم نماز بر پیکرد شهید علی القریریص گفته است: من شهید بعدی هستم.

    به اعتقاد ناظران سیاسی رژیم آل سعود چاره ای جز تن دادن به خواسته های بر حق مردم ندارد، زیرا در غیر این صورت باید منتظر بحرانی شدن بیشتر شرایط باشد.

    این در حالی است که فعالان سیاسی در آمریکا از جوانان قطیف حمایت و تصاویر شهدای قیام مردمی در شرق عربستان را حمل کردند.منبع : http://www.rohama.org


    ال سعود در عربستان

      
      

     

     آجرک الله یا مولای یا صاحب الزمان 

    من تشنه می مانم فقط لبخند او را...

    آری، تحمّل می کنم سوز گلو را

    آن مشک پر از آب سهم تو رها کن

    آن بازوانِ مهربانِ رزم جو را

    باور ندارم در کنار نهر، گویا -

    تف کرده ای ای تیر ظالم آبرو را!

    می چرخی و بوسه به سقا می زنی و -

    از چشم خیس من گرفته ای تو سو را

    من تشنگی را دوست دارم! دوست دارم!

    آبی نمی خواهم مگیر از من عمو را

     

    شاعر: فاطمه نور علیزاده

    درد دل حضرت رقیّه (س) با حضرت عباس

     

      < type="text/java"> منبع : عطر یاس حرم عشق  http://etre-yas.ir 
     

    90/9/14::: 12:58 ص
    نظر()
      
      
    <      1   2   3      >