• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** آبان 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    دانش، منشأ هرگونه خیری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :12
    بازدید دیروز :13
    کل بازدید :79431
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/17
    5:36 ص
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    محمد تاکید کرد که مقامات اسرائیلی می‌دانند تداوم نهضت بیداری اسلامی به خروج آنها از کشور‌های اسلامی منجر می‌شود. اسرائیلی‌ها سعی می‌کنند تا حضور خود را در کشور‌های آفریقایی بیشتر کنند.

    به گزارش رحماء "اکبر محمد" استاد دانشگاه بیرمنگهام  در شهر نیویورک آمریکا در حاشیه اجلاس بیداری اسلامی در تهران با اشاره به اینکه ملت‌های عربی طی 30 سال گذشته انقلاب اسلامی ایران و دستاورد‌های آن را مشاهده کرده‌اند، گفت: آمریکا و کشور‌های غربی نمی‌خواهند مدل حکومت ایران در این کشور‌ها پیاده شود چرا که سعی می‌کنند تسلط و کنترل خود بر مردم، دولت و منابع انرژی این کشور‌ها را حفظ کنند.
     
    ملت‌های عربی به دنبال تحقق ارزش‌های اسلامی سرکوب‌شده خود هستند
     
    محمد تصریح کرد حرکت مردم در کشور‌های عربی قطعا به دنبال تحقق ارزش‌های اسلامی است چرا که نهضت‌های اسلامی در این کشور‌ها به ویژه مصر و تونس برای سال‌های متمادی توسط حکام وابسته به غرب سرکوب شده است. کشور‌های غربی برای ارائه مدل غربی از حکومت و دموکراسی تلاش می‌کنند که فرهنگ، مذهب و آداب و رسوم آنها را از بین می‌برد.
    این کارشناس امور آفریقا و خاورمیانه افزود: ایران با گذشت 30 سال نشان داد که می‌توان حکومتی مبتنی بر قواعد اسلامی بنا کرد که جامعه‌ای مدرن و پویا را هدایت کند.
     
    رقابت شرکت‌های ترک، اروپایی و آمریکایی در لیبی
     
    وی با اشاره به سقوط رژیم های وابسته به غرب در تونس، مصر گفت که وضعیت در لیبی متفاوت است آمریکا و کشور‌های غربی با استفاده از ناتو برای دستیابی به منابع نفتی این کشور، رژیم قذافی را سرنگون کردند.
    محمد افزود: این در حالی است که ناتو آسیب‌ها و صدمات بسیاری را به زیرساخت‌های لیبی وارد کرد به طوری که این موضوع فرصت خوبی را برای شرکت‌های اروپایی و آمریکایی فراهم کرد تا سود خوبی را کسب کنند.
    وی با اشاره به سفر اخیر «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه به لیبی تصریح کرد ترکیه با غنیمت‌شماری این فرصت، زمینه را برای رقابت شرکت‌های ترک با شرکت‌های آمریکایی و اروپایی فراهم کرده است.
     
    نهضت بیداری اسلامی به خروج اسرائیل از کشور‌های منطقه منجر خواهد شد
     
    استاد دانشگاه بیرمنگهام در پایان با اشاره به اشغال سفارت اسرائیل در قاهره و تظارهات اردنی‌ها در برابر سفارت آمریکا در امان برای خروج سفرای این کشور و رژیم صهیونیستی، تاکید کرد مقامات اسرائیلی می‌دانند تداوم نهضت بیداری اسلامی به خروج آنها از کشور‌های اسلامی منجر می‌شود. اسرائیلی‌ها سعی می‌کنند تا حضور خود را در کشور‌های آفریقایی بیشتر کنند.

     نقل از :  http://www.rohama.org/fa/news 

    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


    90/8/2::: 1:0 ص
    نظر()
      
      

    آزادی کامل لیبی با مرگ قذافی/ جشنهای مردمی در سرتاسر کشور

    ازادی کامل کشور اسلامی لیبی با مرگ قذافی / جشنهای مردمی در سرتا سر کشور

    پیروزی و نصرت خداوندی در ازادی کشور اسلامی لیبی را به همه مردم مسلمان و قهرمان لیبی و مجاهدین جان بر کف تبریک و تهنیت عرض می کنیم و رجای واثق داریم که مردم غیور و مسلمان لیبی در پاسداری از خون شهیدان و جانبازان کشور خویش از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و انقلاب اسلامی خود را حفظ خواهند نمود .مبارکتان باد این پیروزی ای مجاهدین اسلامی لیبی


      
      
    <   <<   6