• یکشنبه 29/2/1387
  • تاریخ :
  • ** آبان 90 - رهائی

    فال حافظ


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
    لوگوی وبلاگ
     

    دسته بندی موضوعی یادداشتها
     
    «الیور استون» ، کنفرانس مطبوعاتی ، آمریکا ، وال استریت ، امام خمینی ، انقلاب اسلامی ایران ، انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی . جبهه متحد اصولگرایان ، ایر ، انقلاب اسلامی بحرین ، بحرین ، بیداری اسلامی ، بحرین ، بیداری اسلامی ، شهادت مظلومانه کودک 45 روزه بحرینی ، آل ، بیداری اسلامی ، بیداری اسلامی .اخبار ، بیداری اسلامی ، رابرت فیسک ، اسلام آمریکائی ، اسلام اردوغانی ، ف ، بیداری اسلامی ، شیخ زغموت ، فلسطین ، بیداری اسلامی احبار جهان اسلام ، بیداری اسلامی مردم مسلمان مصر ،خاورمیانه عربی ، بهار بیداری عربی ، بیداری جهانی ، بیداری اسلامی ، اعتراضات وال استریت ، تظاهرات در ، پنجمین کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین ، ، ترفنده های سیاسی آمریکا و کشورهای غربی ،انرژی اتمی ، آژانس اتمی ، سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی ، 8آبان ، شهید حسین فهمیده ، سوره نساء ، تفسیر نمونه ، بسیج و آماده باش عمومی در برابر دشمنان ، عید میلاد عیسی مسیح ، جنبش وال استریت را تسخیر کنید ، قذافی توسط نیروی انقلاب اسلامی لیبی کشته شد. ، مدیر هامل گوگل ، اینترنت ، سایبری ، منافقین ، قرآن و سنت ، هویت اسلامی ، قرآن سوره نساء ، تفسیر نمون ،

    آمار و اطلاعات

    بازدید امروز :17
    بازدید دیروز :13
    کل بازدید :79436
    تعداد کل یاداشته ها : 108
    103/2/17
    9:10 ص
    مشخصات مدیروبلاگ
     
    محمود جلیلی[36]

    خبر مایه
    لوگوی دوستان
     

    نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی خبر داد 
    تبانی آمانو با 5 کشور دارای سلاح اتمی علیه ایران  
    تبانی آمانو با 5 کشور دارای سلاح اتمی علیه ایران

    خبرگزاری فارس: نماینده ایران در آژانس انرژی اتمی از ارائه گزارش محرمانه آژانس در مورد ایران به 5 کشور دارای سلاح اتمی از سوی آمانو خبر داد.

     
    این اولین و اخرین ترفندهای سیاسی آمریکا و کشورهای غربی بر علیه انقلاب اسلام و ملت بزرگ ایران اسلامی نیست آمریکا با این همه هزینه های که بر علیه ایران اسلامی بر ملت خودش تحمیل می کند چه کاری را از پیش برده که حالا با کمک آمانو  وآژانس انرژی اتمی بکند . مگر تا حالا آمریکا بر ضد ایران اسلامی چه کاری می توانسته بکند و نه کرده .گزارش اخیر نیز سند رسوائی آمریکا و اذنابش و نشاندهنده این است که سازمانهای بین المللی هم بر علیه 99 درصد انسانها و برای حفظ منافع کمتر از یک در صد است .باید این مسائل پیش بیاند تا ماهیت دولتهای استکباری و سازمانهای به اصطلاح بین المللی برای ملت آمریکا و اروپا و دیگر ملتها آشکار گردد تا پیروزی 99% بر یک در صد تحقق پیداکند .
    اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  

    90/8/20::: 2:0 ص
    نظر()
      
    با حضور در مقر سپاه عاشورا؛
    دانشجویان تبریزی در حمایت از فرماندهان سپاه تجمع کردند

    خبرگزاری فارس: جمعی از دانشجویان تبریزی در تجمعی خودجوش با حضور در مقر سپاه عاشورا ضمن حمایت از فرماندهان سپاه، اعلام کردند: پیگیری اقدامات سخیفی همچون ترور فرماندهان سپاه پاسداران نشان دهنده آن است که استکبار جهانی، مرگ و نابودی خود را از نزدیک حس می‌کند.

    خبرگزاری فارس: دانشجویان تبریزی در حمایت از فرماندهان سپاه تجمع کردند

    به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جمعی از دانشجویان تبریزی از دانشگاه‌های مختلف با گرد آمدن در جلوی مقرر فرماندهی سپاه عاشورای این استان، اعلام کردند پیگیری اقدامات سخیفی همچون ترور فرماندهان سپاه پاسداران نشان دهنده آن است که استکبار جهانی، مرگ و نابودی خود را از نزدیک حس می‌کند.
    علی داداش‌زاده معاونت هماهنگ کننده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی نیز با حضور در جمع دانشجویان، ضمن تشکر از آنها در سخنانی گفت: آمریکا به خاطر بیداری اسلامی و جنبش تسخیر وال‌استریت از دست ایران و انقلاب اسلامی به شدت عصبانی است و این تهدیدها از روی عصبانیت بوده و گرنه آنها خودشان هم می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

    بارک الله بر همت ملت بزرگ ایران اسلامی ، دشمن خوب می داند که عاشقان ایران اسلامی گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی از انقلاب اسلامی ایران و دست آوردهای آن دفاع می کند و چون خدا را دارد از هیچ قدرتی نمی هراسد و آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند شعار دانشجویان ایران اسلامی شعار ملت بزرگ ایران است .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر


      
      
    هشدار فرمانده معظم کل قوا به دشمنان:
    هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ می‌دهیم

    خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند.


    ? گزارش تصویری مرتبط

    -------------------------------

    خبرگزاری فارس: هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ می‌دهیم

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه‌ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.

    فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند.

    رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.

    حضرت آیت الله خامنه ای همه ملت ایران بویژه نیروهای مسلح را به حفظ آمادگی برای تداوم مسیر عزت ملی و اقتدار بین المللی فراخواندند و تأکید کردند: ساخت مستحکم نظام جمهوری اسلامی و اتحاد ملی و نزدیکی دلهای آحاد ملت ایران، مهمترین قدرت بازدارنده است و همه موظف هستند این ساخت استوار و مستحکم نظام را حفظ کرده و به آن استحکام بیشتری ببخشند.

    ایشان نیروهای مسلح را از لحاظ حضور در میدان علم و جهاد و همراه با معنویت و ایمان، مایه عزت خواندند و افزودند: آن کشور و ملتی که بتواند ثابت کند آماده ایستادگی و دفاع جانانه برای استقلال، حفظ هویت، آرمانها و موجودیت خود است، همواره عزیز است.

    رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دنیایی که متأسفانه هنوز ارتباط میان ملتها و کشورها براساس تکیه بر قدرت سرنیزه و اسلحه تعیین می شود و قلدران تلاش دارند با مشتهای پولادین سرنوشت ملتها را در دست بگیرند، آن ملتی از آسیب محفوظ خواهد بود که آمادگی دفاعی خود را ثابت کند.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به آمادگی دفاعی نیروهای مسلح از جمله ارتش، افزودند: این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در کنار دیانت و ایمان و تقوا، برای کشور و ملت ایران عزت آفرین است و باید آن را حفظ و تقویت کرد.

    فرمانده کل قوا، دانشگاههای ارتش را کانون علم و جهاد خواندند و خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح کشور که دارای دانش و علم، و آمادگی مجاهدت مؤمنانه هستند، در منطقه و دنیا بی نظیر است و چنین نیروهای مسلحی، نتیجه ی همت بلند ملتی است که عزم راسخ خود را برای برافراشتن پرچم ایمان، اسلام و دیانت بکار گرفته است.

    پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش ضمن خیرمقدم به فرمانده کل قوا، بر آمادگی یگانهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی مقتدرانه و بهنگام به هرگونه تهدید فرامنطقه ای، تأکید کرد.

    امیرسرتیپ دوم رشیدزاده فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز با ارائه گزارشی تحصیلی گفت: تعمیق شناخت دینی و معنویت، ارتقاء کیفیت آموزش و کارآمدی، آموزش نظامی و رزم در کنار تولید علم، تجهیز و توسعه کتابخانه ها و آزمایشگاهها و توسعه همکاریهای دانشگاههای افسری ارتش از جمله اقدامات انجام گرفته است.

    فرمانده کل قوا در ابتدای این مراسم با حضور در محل مزار شهیدان گمنام، ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند.
    حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
    در این مراسم تعدادی از خانواده‌های شهدا، فرماندهان، اساتید و دانش آموختگان منتخب و نمونه دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، هدایا و درجه های خود را از دست رهبر انقلاب اسلامی دریافت کردند. فرمانده کل قوا سردوشی نماینده دانشجویان جدید دانشگاههای افسری ارتش را نیز اهدا کردند.
    در ادامه این مراسم، برنامه رزمایش میدانی اجرا شد و در پایان مراسم نیز، یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند
    .
    منبع خبر : http://www.farsnews.com

    لبیک یا خامنه ای ، اماما ای رهبر فرزانه فرمانت را شنیدیم واطاعت خواهیم کرد ، رهبرا ملت بزرگ ایران اسلامی اعم از نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف وهمه زنان و مردان سلحشور ایران اسلامی گوش بفرمان و آماده جان نثاری در راه حفظ انقلاب اسلامی این عطیه الهی هستیم .اللهم عجل لولیک الفرج والنصر  


      
      

    میکروفن باز کار دست رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه داد
    سارکوزی : از دروغ های نتانیاهو خسته شده ام اوباما : پس من چی بگم ؟!

    اظهارات بی سابقه روسای جمهور آمریکا و فرانسه علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از چند روز به رسانه ها درز پیدا کرد.
    به گزارش خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» و «نیکلا سارکوزی» در حاشیه اجلاس «گروه -20» که پنجشنبه و جمعه گذشته در شهر «کن» فرانسه برگزار شد به خیال اینکه میکروفن را خاموش کرده اند، جملات تندی را علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرده بودند که به گوش خبرنگاران حاضر رسید. اما نمایندگان رسانه ها از پخش این اظهارات منع شده بودند تا اینکه پایگاه خبری فرانسوی «سایبر پرس» این اظهارات را منتشر کرد. سارکوزی پس از آنکه به خیال خودش میکروفن را خاموش کرده است، به اوباما گفت: من دیگر نمی توانم نتانیاهو را ببینم و تحملش را ندارم؛ او یک دروغگو است. اوباما نیز در پاسخ به سارکوزی گفت: از دستش خسته شده ای؟ من چه بگویم که هر روز باید با او سر و کار داشته باشم! به گفته یکی از روزنامه نگاران و خبرنگاران حاضر در کنفرانس مذکور، آنها توسط نیروهای امنیتی مورد تهدید قرار گرفته بودند که این اظهارات را منتشر نکنند.اظهارات بی پرده سارکوزی و اوباما در مورد احساسات خود نسبت به نتانیاهو عملا نشان می دهد که دو کشور فرانسه و آمریکا به شدت تحت نفوذ و سلطه صهیونیسم بین الملل هستند و سیاستمداران این دو کشور اصولا نمی توانند از تحکم سران رژیم صهیونیستی خود را خلاص کنند.به اعتقاد کارشناسان، پیوند ارگانیک و همه جانبه الیگارشی ثروتمند اروپا و آمریکا با صهیونیسم، هرگونه فرصت و شانس پیروزی در انتخابات را برای سیاستمداران مستقل در کشورها از بین می برد و آنها خصوصا مجبورند برای پیروزی در دور دوم انتخابات، حلقه به گوش اوامر محافل صهیونیستی، به ویژه سران اسرائیل باشند.
    خبرگزاری «رویتر» نیز با انتشار این خبر نوشت: به نظر می رسد این گاف فنی باعث رسوایی و خجالت اوباما و سارکوزی و نتانیاهو شود که همواره دنیا را تشویق به اتحاد در برابر ایران می کنند.اتحادی که گویا بین خودشان هم وجود ندارد. وقوع این گاف به قدری واضح بود که بسیاری از خبرنگاران حاضر در محل متوجه آن شدند؛ خبرگزاری رویتر هم این خبر را تائید می کند.
    گفتنی است، با وجود انتشار گسترده این رسوایی در اجلاس گروه 20، سران آمریکا تاکنون سکوت اختیار کرده اند.
    منبع خبر : کیهان 18/8/90

    این اولین گاف دو ابر جنایتکار نیست و آخرین گاف هم نیست این طفلکی ها مثل اینکه تازه فهمیده اند نوکر چه کسی هستند . دیری فهمیدند. اللهم عجل لولیک الفرج والنصر . 


      
      
    <      1   2   3   4   5   >>   >